eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem?Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
  • Data: 2007-02-08 15:20:21
    Temat: Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnesmc0d.246.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .
    > Dnia 08.02.2007 t <r...@o...pl> napisał/a:
    >> Dnia 08-02-2007 o 12:49:57 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    >> napisa?(a):
    >>
    >>> Klient nie odebra? przesy?ki pobraniowej, wróci?a. Co zrobi?, ?eby nie
    >>> p?aci? od tego podatków? Mam ten paragon, jest jeszcze z grudnia. Jak to
    >>> si? robi w praktyce? Ujmuje si? ze znakiem minus po stronie przychodów w
    >>> KPIR i ze znakiem minus w ewidencji sprzeda?y VAT?
    >>
    >> A zap?aci? ju??
    >
    > Nie, to była przesyłka pobraniowa. Nie zapłacił i, co za tym idzie, nie
    > odebrał. Wróciło to do mnie, jako bonus 5,50 kosztów zwrotu ;-)

    robisz korekte paragonu - do niej podpinasz oryginał - księgujesz jak korekte
    faktury


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1