eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem?Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
  • Data: 2007-02-09 09:56:55
    Temat: Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >>> robisz korekte paragonu - do niej podpinasz oryginał - księgujesz jak
    >>> korekte faktury
    >>
    >> A jest taka funkcja w kasie fiskalnej, bo jakos nie kojarzę....
    >
    > bo nie ma - a gdzieś napisałem, że to sie robi na kasie ? :) robi sie tak
    > samo jak z fakturą korygującą

    Moim zdaniem - nie.
    W linku, który podałem wyżej, wyraźnie napisano, że powinno się zaprowadzić
    osobny zeszyt zwrotów i każdorazowo opisać powody i okoliczności takiego
    zwrotu, tak by US nie miał powodów się czepiać. Czyli technicznie - koryguje
    się np. w KPiR i rejestrze VAT, ale taki zeszyt zwrotów jest niezbędny - dla
    własnego bezpieczeństwa na wypadek kontroli.
    W przeciwnym wypadku zbyt łatwo byłoby korygować paragony, np. takie, które
    klient zostawił w sklepie, bo zapomniał go zabrać lub mu się nie chciało
    takiego paragonu podnieść z lady.

    EWa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1