eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem?Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
    Date: Thu, 8 Feb 2007 14:11:20 +0000 (UTC)
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <s...@s...zagle.org.pl>
    References: <s...@s...zagle.org.pl>
    <o...@u...mshome.net>
    NNTP-Posting-Host: samotnik.man.atcom.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1170943880 12899 217.197.164.135 (8 Feb 2007 14:11:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Feb 2007 14:11:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:177478
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 08.02.2007 t <r...@o...pl> napisał/a:
    > Dnia 08-02-2007 o 12:49:57 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    > napisa?(a):
    >
    >> Klient nie odebra? przesy?ki pobraniowej, wróci?a. Co zrobi?, ?eby nie
    >> p?aci? od tego podatków? Mam ten paragon, jest jeszcze z grudnia. Jak to
    >> si? robi w praktyce? Ujmuje si? ze znakiem minus po stronie przychodów w
    >> KPIR i ze znakiem minus w ewidencji sprzeda?y VAT?
    >
    > A zap?aci? ju??

    Nie, to była przesyłka pobraniowa. Nie zapłacił i, co za tym idzie, nie
    odebrał. Wróciło to do mnie, jako bonus 5,50 kosztów zwrotu ;-)
    --
    Samotnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1