  • Data: 2010-03-31 13:46:17
    Temat: Re: Klasyfikacja Srodkow Trwalych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-03-2010 15:03, Icek pisze:
    > Jaka jest praktyka w klasyfikowaniu sieci telekomunikacyjnych wewnatrz
    > budynkow (nie telefonicznych) ?
    >
    > Czy 62X czy bardziej 21X ?
    >
    > Bo na 21X mi nie wyglada bo caly rozdzial jest pt. "Obiekty inzynierii
    > ladowej" wiec wyposazenie budynku nie jest obiektem inzynieryjnym.
    >
    > W 62X wymienione sa tylko urzadzenia. A co z kablami? Bo moze nie byc
    > urzadzen a moga byc same kable.

    Zakłada się, że są częścią budynku, tak jak rury kanalizacyjne czy
    przewody elektryczne.

    Ale spotkałam się z przychylnym nastawienie US do koncepcji, że sieć
    daje się wymontować (była w "korytkach") i stanowi całość nie z
    budynkiem a z centralą telefoniczną.

    Dla wyjaśnienia - ja to wymyśliłam na spółkę z klientem a US klepnął.
    Tylko że ja do końca sam taką wersję uważam za błędną :-)
    Z ręką na sercu to twierdzę, ze to część budynku.
    (przedawniło się, to się mogę przyznać). :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813