  • 1. Data: 2010-03-31 13:03:53
    Temat: Klasyfikacja Srodkow Trwalych
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Jaka jest praktyka w klasyfikowaniu sieci telekomunikacyjnych wewnatrz
    budynkow (nie telefonicznych) ?

    Czy 62X czy bardziej 21X ?

    Bo na 21X mi nie wyglada bo caly rozdzial jest pt. "Obiekty inzynierii
    ladowej" wiec wyposazenie budynku nie jest obiektem inzynieryjnym.

    W 62X wymienione sa tylko urzadzenia. A co z kablami? Bo moze nie byc
    urzadzen a moga byc same kable.

    Icek

  • 2. Data: 2010-03-31 13:46:17
    Temat: Re: Klasyfikacja Srodkow Trwalych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-03-2010 15:03, Icek pisze:
> [...]
    > ladowej" wiec wyposazenie budynku nie jest obiektem inzynieryjnym.
    >
    > W 62X wymienione sa tylko urzadzenia. A co z kablami? Bo moze nie byc

    Zakłada się, że są częścią budynku, tak jak rury kanalizacyjne czy
    przewody elektryczne.

    Ale spotkałam się z przychylnym nastawienie US do koncepcji, że sieć
    daje się wymontować (była w "korytkach") i stanowi całość nie z
    budynkiem a z centralą telefoniczną.

    Dla wyjaśnienia - ja to wymyśliłam na spółkę z klientem a US klepnął.
    Tylko że ja do końca sam taką wersję uważam za błędną :-)
    Z ręką na sercu to twierdzę, ze to część budynku.
    (przedawniło się, to się mogę przyznać). :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-03-31 15:12:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Z ręką na sercu to twierdzę, ze to część budynku.
    > (przedawniło się, to się mogę przyznać). :-)

    no ale wersja, ze jest zwiazane z centrala jest w Twojej ocenie bardziej
    korzystne ?

    IMO to wlasnie zwiazanie z budynkiem jest bardziej korzystne. Moze dlatego,
    ze w moim przypadku to urzadzenia sa zwiazane z budynkiem a centrali to nie
    ma.

    Icek

  • 4. Data: 2010-03-31 17:43:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-03-2010 17:12, Icek pisze:

    > no ale wersja, ze jest zwiazane z centrala jest w Twojej ocenie bardziej
    > korzystne ?

    To zależy dla kogo.
    Budynku jednorazowo nie zamortyzujesz a centralę tak. Mój klient miał
    centralę.

    > IMO to wlasnie zwiazanie z budynkiem jest bardziej korzystne.

    Jak dla kogo.

    Moze dlatego,
    > ze w moim przypadku

    To chyba jest wystarczając odpowiedź.