eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKilka problemów z płatnikiem › Re: Kilka problemów z płatnikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "ana" <a...@j...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kilka problemów z płatnikiem
    Date: Mon, 10 May 2004 14:28:57 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <c7nsj1$ne8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <1...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: go241.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1084192162 24008 83.31.20.241 (10 May 2004 12:29:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 May 2004 12:29:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:113577
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    W zestawach wysłanych otwierasz zestaw, ktory chcesz usunac. Nastepnie
    wchodzisz w narzędzia i wybierasz polecenie anuluj wysyłanie.
    Tą operację można wykonać tylko w przypadku, jeżeli nie zostało
    zarejestrowane potwierdzenie przekazania do ZUS ale z tego co piszesz, to
    nie masz potwierdzonej wysyłki.
    Pozwodzenia
    Anna Z


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1