  • Data: 2004-05-10 11:54:46
    Temat: Kilka problemów z płatnikiem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Tak jak obiecałem, z kolejnymi wątpliwościami co do płatnika, zgłaszam się
    już bezpośrednio do Was.
    Płatnik wer. 6.02.001
    Wysyłka do ZUs poprzez wydruk.
    Stworzyłem zestaw dokumentów (RCA + DRA) za marzec i wysłałem go. Potem
    okazało się ze był tam błąd więc stworzyłem zestaw 02.03.2004 i też go
    wysłałem z tym że wyddruku jeszcze do ZUS nie zaniosłem. Dziś zadzwoniła
    znajoma i stwierdziła że tam jest jeszcze jeden błąd. Stworzyłem więc
    ponownie dokumenty 02.03.2004 i je wysłałem na drukarkę, ale niestety w tej
    chwili nie mogę skasować tego pierwszego zestawu 02.03.2004 bo program mówi
    iż jest on wysłany (nie potwierdzony). Jest jakiś sposób żeby go usunąć?
    I drugi problem - koleżanka pozakała mi że jak na pytanie czy uznać zestaw
    dokumentów za wysłany odpowiem nie to cały czas będę mógł sobie ten zestaw
    edytować. Niestety wtedy na jego podstawie nie mogę tworzyć kolejnych
    zestawów - można to jakoś ominąć czy radzicie ażeby jednak dokumenty
    uznawać za wysłane, a ewentualne zmiany wykonywać na nowych dokumentach???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")