eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKasa fiskalna i sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego, elektroniki › Re: Kasa fiskalna i sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego, elektroniki
  • Data: 2006-08-09 11:46:49
    Temat: Re: Kasa fiskalna i sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego, elektroniki
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <eapv5o$bl1$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:

    > Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    > wiadomości news:jareks-ADC142.11561802082006@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > botak
    > takie prawo
    > albo zakup drogiej drukarki fiskalnej

    Wybacz, ale nadal nie rozumiem. Ja sprzedając na fakturę wystawiam
    fakturę (i ją potem księguję), a sprzedając na paragon drukuję paragon -
    fakturę wystawiam, jeśli klient zażąda, ale już jej wtedy nigdzie nie
    księguję, tylko dopinam do paragonu i wrzucam do akt.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.