    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa fiskalna
    Date: Thu, 8 Apr 2010 10:00:30 +0200

    On Thu, 8 Apr 2010, grafik wrote:

    > Użytkownik "gerger" <g...@g...pl> napisał

    > Jeżeli będziesz robił tylko dla firm, to nie ma problemu. Natomiast jesli
    > zechcesz zrobić osobie prywatnej to jest jakiś limit dochodów rocznie.

    Ale to jest osobne zwolnienie, to "limitowe" :)
    Limit nie ma nic do zwolnienia które niemal na pewno ma na myśli
    pytający - poz.37 II częsci tabelki rozporzązenia o kasach:

    Tak, kasa "grozi", bo samo przelewanie na konto to jest za mało.
    Musi być wyraźnie udokumentowane który przelew jest za którą usługę.
    Nie wystarczy że "kwota się zgadza".

    pzdr, Gotfryd