  • Data: 2010-04-08 10:07:07
    Temat: Re: Kasa fiskalna
    Od: "gerger" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gerger" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hpk88q$c2s$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "grafik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > (...)

    > Może ktoś napisać jakie były limity w latach: 2007, 2008, 2009 i w obecnym
    > 2010?

    Ok. znalazłem.
    Zaczynając od 2007 (20tyś zł. - założenie DG),
    2008 - 40tyś, zł
    2009 - 40tyś. zł
    2010 - 40 tyś. zł

    I tyczą się one obrotów netto (bez podatku VAT)? W ustawie pisze coś "bez
    podatku należnego", dlatego pytam o upewnienie.

    Dodatkowo jak jest ze zwolnieniem procentowym.
    Czyli, jak np. w roku 2008 sprzedaż na rzecz osób fizycznych nie
    przekroczyła 70% to też jest zwolnienie, nawet jakby to było 600tyś. zł na
    rzecz osób fizycznych i 400tyś. zł na firmy?

    Ogólnie chyba lepiej założyć kasę i mieć spokój. Jak się wtedy to rozlicza?
    Codzienny utarg z kasy wpisuje się do KPiR? A jak w rejestrze ewidencji VAT
    się księguje takie codzienne sprzedaże, jeżli są opodatkowane różnymi
    stawkami VAT?