  • Data: 2005-03-07 12:20:14
    Temat: Re: "Kara za mniejsze koszty"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 6 Mar 2005, Tomek wrote:

    >+ No cześć, a niby z racji czego miałby być ten koszt?

    Z racji wydatku.
    Jest przychód ? - jest. Zostało coś z niego ? - nie zostało. Dlaczego ?
    A bo został "wydany na cele związane z DG". Jakby został "wydany
    na cele osobiste" to by nie był KUP. Ale skoro "na DG"...

    >+ Podstawę prawną na tę okoliczność też masz "odłożoną" na półkę?

    Jeśli chodzi o koszt to hm... art. 21 albo okolice ? ;)

    Skoro wydatek *był* (a był, bo przychód został "zużyty" !)...
    Natomiast z "odłożonych na półkę" rzeczy :) jest sprawa jak powinny
    być *udokumentowane* zarówno ów przychód jak i koszt.
    Jak rozumiem niemożność udokumentowania kosztu jest najwyżej
    niezgodnością rozporządzenia z ustawą :] - rozporządzenie może
    narzucić dowolne byleby spełnialne warunki. A tu byłby problem ...

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    [...]
    >+ > ...czyli wspomniane już na grupierozważania o świadczeniach
    >+ > częściowo odpłatnych:
    >+ > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_050303/fi
    rma_a_6.html
    >+ >
    >+ > Poruszona jest sprawa którą miałem "odłożoną na półkę": mianowicie
    >+ > jeśli uznajemy że z tytułu "podarowania przez kontrahenta" czegoś
    >+ > tam mam przychód - to dlaczego nie uznać by go (tego "wirtualnego
> [...]

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?