    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KURS PRZELICZENIA DLA FAKTUR WEWNĘTRZNYCH
    Date: Sat, 15 May 2004 09:55:58 +0200

    On Mon, 10 May 2004, D.A. wrote:
    [...]
    >+ Uwaga o terminie obowiazywania tabeli jest zawarta w tesci tabeli. Proponuje
    >+ zanabyc jeden egz. w celach empirycznych. Czy w czasach przedinternetowych
    >+ nie miales do czynienia z gazeta Rz.? :)))

    Nie :)
    [...]
    >+ > Radio nie tylko wzorzec czasu podaje, wzorzec kursu też !
    >+
    >+ W pracy nie wolno mi sluchac radia :(( Sa tacy pracodawcy... Ale to temat na
    >+ grupe pl.soc.psycho

    Ano. Ale ja mam na myśli fakt podawania danych urzędowych, bronię
    się przed zarzutem o "nierówności" podmiotów. Pracodawca może
    wyznaczyć pracownika który wysłucha ogłoszonego kursu waluty ;)

    >+ > >+ Nawet mozesz manewrowac: wybrac kurs wygodniejszy.
    >+ >
    >+ > Owszem. VATem od biletu ">50km" też mogę "manewrować", wpisując
    >+ > go w koszt albo odliczając.
    >+ > Podobnoż "co nie jest zabronione".... :)
    >+
    >+ Jesli na bilecie masz wszystkie niezbedne elementy by uznac go za fv
    >+ to nie ma co manewrowac.

    A nie nie. Ja mam na myśli że MOGĘ wpisać ten VAT w koszty, zamiast
    odliczyć ! Podobnież jak wybrać mniej lub bardziej korzystny
    kurs $$... ;)

    >+ Ja rowniez twierdze, ze "co nie jest zabronione...."

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)