  • Data: 2004-05-11 07:56:25
    Temat: Re: KURS PRZELICZENIA DLA FAKTUR WEWNĘTRZNYCH
    Od: "D.A." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "D.A." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c7l44f$1eb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przyznam, sie bez bicia, ze jeszcze nie widzialem INTRASTATu. Czytajac
    > ustawe wnioskuje, ze wartosci do tej deklaracji biezemy takie same jak do
    > ewidencji dla nabycia i dostawy.

    W koncu udalo mi sie sciagnac rozp. M.F. o INTRASTAT.
    To co napisalem poprzednio jest prawie doskonale z jedna poprawka: zasada
    sie zgadza tylko przepis nie ten... :)
    Zgodnie z czescia III rozp. o INTRASTAT do przeliczen stosuje sie zasady
    obowiazujace przy podatku VAT lub zasady obow. dla celow celnych gdy
    regulacje VATowskie nie wystarcza.
    Odpowiednie zapisy sa przy opisach pol nr 19 i 20.

    Pozdrawiam i wyglada na to, ze nie taki diabel bedzie straszny jak go
    rozporzadzenia opisza :)))

    D.A.