  • Data: 2004-05-08 20:34:24
    Temat: Re: KURS PRZELICZENIA DLA FAKTUR WEWNĘTRZNYCH
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 May 2004, BaLab wrote:

    >+ Użytkownik "D.A." <d...@w...pl> napisał
    >+ > > po kursie dnia NBP
    >+ > > lub kursie dnia poprzedniego jesli takowy nie zostal leszcze ogloszony
    >+ >
    >+ > Przepraszam ale cos nie zalapalem: czy stosujesz kurs z dnia dzisiejszego
    >+ > (tabeli z dzisiejsza data), czy z tabeli z dnia wczorajszego?
    >+ > Z tego co wiem to do przeliczenia w dniu dzisiejszym powinien byc wziety
    >+ > kurs z tabeli wczorajszej (albo poprzedniej, ostatniej ogloszonej) -
    >+ > obowiazujacej dzisiaj. [...]
    >+
> [...]

    To wyłóżcie mi jeszcze skąd wzięliście informację że "dzisiejszy"
    kurs NBP obowiązuje "na jutro" ? Pamiętam że sprawa raz czy dwa na
    grupie stanęła i wyszło że nie ma takiej definicji. Albo wtedy
    została przeoczona albo się pojawiła w międzyczasie: ktoś wie ?
    Sama tabela kursów średnich jest tylko "z dnia", a nie "na dzień" !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)