  • Data: 2006-02-02 13:20:10
    Temat: Re: KPiR za 1999
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinekP wrote:

    > przepraszam a z czego wymika ze nie mozna zniszczyc dokumentów jak sie
    > odliczalo strate

    1. Strata z 1999 odliczana np w 2000 i 2001
    Masz trzymać dokumenty do końca 2007 bo rte dokumenty wpływają na
    rozliczenie w latach późniejszych musisz móc udowodnić podstawę do
    odliczenia w 2000 i 2001.
    2. Starata z 1998 odliczana w 2000 i 2001
    W celu udowodnienia, że tej straty nie rozliczyłeś w 1999. Taka była
    interpretacja mojego US. Mnie się wydaje naciągana, bo od udowodnienia,
    że nie odliczałem lub ile odliczałem to US ma PIT za 1999. Może oni też
    wyrzucają ;-)