    From: Mario <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR inwentaryzacja roczna/mój ulubiony temat:)
    Date: Thu, 08 Dec 2005 21:39:53 +0100

    Ania napisał(a):
    > Witam:)
    > Rozmawiałam z dwoma księgowymi z licencją i prezentują dwa odmienne
    > zdania( nie dziwi mnie to :)))ale do rzeczy:
    > Zakup towarów handlowych ,gdzie na fakturze jednostką miary jest
    > kg,sprzedaż na sztuki ,dodatkowe utrudnienie -brak jednolitego przelicznika
    > (odzież używana) i co z a tym idzie w każdej partii inna ilość:)Jest
    > skrupulatnie prowadzona ewidencja ile w danej dostawie się znajdowało
    > sztuk,dzieki zwyczajnemu przeliczeniu w dniu odbioru.Moje pytanie jest
    > następującej treści :
> [...]

    Pisz w remanencie jak uważasz, ale uważaj jak piszesz.
    Najlepiej miej jakieś dowody - ile średnio sztuk jest w kilogramie - bo
    jeśli coś kombinujesz na zmianie jednostek, a wpadnie skarbówka - to
    wtedy będą liczyć jak im wygodnie.

    Słyszałem o pewnej pani która kupowała złote pierścionki od hurtownika
    na kilogramy a sprzedawła w sztukach i nie pisała ile gram ma każy.
    Długo nie posprzedawała.