  • Data: 2014-06-25 16:39:52
    Temat: Re: KPiR i VAT - duplikat faktury z poprzedniego roku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Jun 2014, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem wrote:

    > A takie mam pytanie - jak odpowiedz na powyzsze jest "nie mam bladego
    > pojecia". To co wtedy?

    To trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie "czy istnieją dowody".
    Jak wysyłka była np. poleconym, to jest wysokie prawdopodobieństwo
    że istnieją, i lepiej dostosować się do wersji wynikającej
    z dowodów.
    W przeciwnym przypadku dowodem jest mocne przekonanie prowadzącego
    DG (lub dokumentację) ;)

    pzdr, Gotfryd