eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKPiR: faktury korygujące, podsumowanie miesiąca oraz opłaty telefoniczneRe: KPiR: faktury korygujące, podsumowanie miesiąca oraz opłaty telefoniczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR: faktury korygujące, podsumowanie miesiąca oraz opłaty
    telefoniczne
    Date: Tue, 19 Sep 2006 12:17:57 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <eeog9n$nap$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <s...@e...ghnet.pl> <ecji6m$fud$1@opal.futuro.pl>
    <s...@e...ghnet.pl> <o...@s...mshome.net>
    NNTP-Posting-Host: ewx66.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1158661239 23897 83.20.247.66 (19 Sep 2006 10:20:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Sep 2006 10:20:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:169328
    [ ukryj nagłówki ]

    t wrote:

    > Ja się podzielę tym jak ja robię:
    >
    > KPiR(na zasadach biura rachunkowego) prowadzę sobie w arkuszu OpenOffice,
    > miesiące mieszczą mi się na jednej stronie więc nie mam problemu.
    > Na koniec strony daję: Suma strony, Przenisienie z poprz, Suma od początku
    > roku.
    >
    > Drukuję, wychodzą dwie kartki A4, jedną przycinam i doklejam drugą,
    > zszywam dla pewności,
    > następnie dopinam do istniejącej księgi czyli księga za cały rok ma ~24
    > zszywki na grzbiecie -
    > po 12 na górze i na dole.
    >
    > Rozporządzenie mówi:
    >
    > "
    > 1. W razie prowadzenia księgi przy zastosowaniu technik informatycznych,
    > warunkiem uznania ksiąg za prawidłowe jest:
    > 1) określenie na piśmie szczegółowej instrukcji obsługi programu
    > komputerowego, wykorzystywanego do prowadzenia ksiąg,

    w/w sposób nie jest IMHO prowadzony przy zastosowaniu technik
    informatycznych, bo masz je normalnie na papierze a komputera używasz tylko
    jako liczydła.

    W przeciwnym wypadku pod w/w rozporządzenie łapałyby się wszystkie księgi
    liczone inaczej niż w pamięci lub na kartce/liczydlem.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1