eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKPiR: faktury korygujące, podsumowanie miesiąca oraz opłaty telefoniczne › Re: KPiR: faktury korygujące, podsumowanie miesiąca oraz opłaty telefoniczne
  • Data: 2006-09-27 23:24:16
    Temat: Re: KPiR: faktury korygujące, podsumowanie miesiąca oraz opłaty telefoniczne
    Od: Tomek <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-09-09, t <r...@o...pl> wrote:

    > KPiR(na zasadach biura rachunkowego) prowadzę sobie w arkuszu OpenOffice,
    > miesiące mieszczą mi się na jednej stronie więc nie mam problemu.

    No, ja potrzebuję przynajmniej 3 stron:/ Dodałem wszystkie pozycje, o
    jakich wspominają przepisy, za nadmiar informacji się nie przyczepią.

    > Drukuję, wychodzą dwie kartki A4, jedną przycinam i doklejam drugą,
    > zszywam dla pewności,

    Ja nie przycinam - zaginam margines tak, aby linie z obu kartek się
    połączyły, a na nim zszywam strony wewnętrzną stroną do siebie (tak, aby
    miało to postać drukowanej książki).

    > następnie dopinam do istniejącej księgi czyli księga za cały rok ma ~24
    > zszywki na grzbiecie -
    > po 12 na górze i na dole.

    I za ten pomysł dzięki:) Muszę tylko zacząć drukować kolejne lewe strony
    danego miesiąca na poprzednich prawych, żeby mniej kartek wyszło, bo
    posiadany przeze mnie zszywacz już na piątym miesiącu wysiadł - zszywki
    za krótkie:/ Albo zacznę jakoś po połowie zszywać, brzydko będzie ale
    cóż poradzić.

    > Nie używam żadnego programu, w razie czego mam Małą Księgowość
    > Rzeczypospolitej.

    Ja to wprost wpisuję w LaTeXu, więc też liczę na to, że podpada pod
    'ręczne'. A że wewnętrznie księguję sobie do Ksiąg Handlowych, to nie
    ich sprawa.

    --
    pozdrawiam