    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Date: Wed, 22 Jul 2009 20:04:46 +0000 (UTC)
    <s...@t...ceti.pl> <h387ul$1ul$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3c9bm$jmb$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3gf1b$voj$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h41fgv$15f$1@news.interia.pl>
    <h41hhp$n5$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h41jja$fkl$1@news.interia.pl>
    <h41n5k$1m4$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h429d7$i3e$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h43ti3$gp8$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h44d71$ini$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h45asp$2jo$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h46om7$bp0$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h46r39$ehe$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h46vdb$ji6$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h47lhd$jps$1@news.interia.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 20:43:58 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z środa 22 lipiec 2009 16:24
    > (autor Jacek Osiecki

    > No wiesz, jak mam płacić 10 razy więcej za dużo niższą jakość.... Przecież
    > za wizytę zapłaciłbym więcej niż moje auto warte.

    Niektóre rzeczy robię poza ASO - ale są też czynności których poza ASO nie
    ma sensu załatwiać bo i tak mechanik specjalizujący się w starych passatach
    nie ma komputera ani narzędzi do diagnozowania.

    > A widzisz... A ja mam mechanika do którego od wielkanocy próbowałem się
    > dostać, a i tak części rzeczy jeszcze nie zrobił, bo ma taki nawał pracy. A
    > czemu ma nawał? Bo jest tani i bardzo solidny.

    A jest jakiś mechanik, do którego się dostaniesz bez problemu? Ja nie znam :)
    Te dwa zakłady o których wspominałem, swoją robotę wykonują solidnie i
    tanio. A ASO... przydaje się w sytuacjach jakie opisałem - gdy dzięki
    promocjom kosztują tyle co inne warsztaty ;)
    Właśnie, co do drożyzny itp: w fordach za 61zł robisz raz na rok przegląd
    blacharki, by zachować prawo do gwarancji na perforację. Przyznasz że
    niedrogo? ;) Dzięki temu już raz miałem na gwarancji poprawiane drzwi.
    I tak aż focus będzie miał 12 lat.

    > E, jak masz nówkę auto toś burżuj :D

    Z czasam przesiadam się do coraz młodszych aut, może kiedyś kupię nowe ;)
    Wcześniej miałem 9-letniego escorta, wcześniej pełnoletniego puga 305 - i
    obu się pozbyłem, gdy niezbędne naprawy zaczęły w ciągu roku zbliżać się do
    wartości samochodu.

    > Klima.... klimę to ja widuję w serwerowni szpitala... I w sumie nie tęsknię,
    > że nie mam w aucie. To strasznie niezdrowe, nieprzyjemne i drogie. W moim
    > aucie otwieram okna a na trasy i tak jeżdżę na noc.

    Ja już nie kupię auta bez klimy (i tylnej wycieraczki - ale to już inna
    historia).
    Gadanie o tym że niezdrowa to bajki - wszystko będzie niezdrowe jeśli
    się źle stosuje ;) A komfort jest niezastąpiony - nawet jadąc w korku
    mogę odpocząć... To samo się tyczy jakiegokolwiek wyjazdu - miło, chłodno
    i cicho (zamiast ryku powietrza przy uchylonych oknach). No i większość
    aut już jest z klimą, więc tym prostszy wybór.

    > Ano. Wlazłem kiedyś, nie dość, że nie wiedziałem co kupić, to jeszcze jak
    > polazłem z koszykiem do kasy, to i tak mi zakupy zabrali, bo karty u nich
    > niet.

    Ja do kas nie dotarłem :)

    > A jak te jajka poznajesz?

    Normalnie, po numerkach - pierwsza cyfra to 2, zamiast 3 jak przy chowie
    klatkowym. Instrukcję masz na każdym opakowaniu jajek ;) Z reguły
    wypatrzenie czegoś innego niż "3" to fuks, natomiast "1" czy "0" to tylko
    w specjalnych sklepach się znajdzie.

    > 30zł na tydzień na żarcie?

    Na wędliny. W tym sklepie porządne wędliny kosztują 30-40zł/kg, a my
    kilograma wędlin raczej w tydzień nie przejemy ;)

    > Ekonomiczny jesteś :D Ja tam zostawiam ze 100zł jak idę. Chyba że
    > idę codziennie, to mniej.

    Chyba nigdy w tym sklepiku nie wydałem trzycyfrowej kwoty - mimo że nigdy
    się nie powstrzymywałem i z reguły kupuję więcej niż trzeba :)

    > A klienci jak psioczą... Że czekać muszą aż autoryzuje się karta....

    E, sporo używa kart - nie wiem czy nawet nie większość.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944