  • Data: 2009-02-25 14:44:57
    Temat: Re: Już wyciągają łapska po kasę ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:
    > O ile kasy nie wypłacileś z konta, a potem na konto nie wpłaciłeś.

    No i?

    > To wyjdzie, ale w czasie kontroli. Płakać będą jedynie ci, co będą mieli
    > tez zaszczyt wpaść pod lupę. Wtedy dopłacą z odsetkami za 5 lat.

    O ile im udowodnią, że kupili za x i sprzedali (z zyskiem) za y.

    To już raczej bym się spodziewał, że będą szukali nieudokumentowanych
    przychodów (wynikających z różnic kursowych).

    Inna sprawa, że IMHO w ogóle nie ma spójnego podejścia do różnic
    kursowych. Ja dla tego przykładu mam wiążącą interpretację z której
    wynika, że różnice kursowe wyliczam uwzględniając kurs kupna mojego
    banku z dnia zaksięgowania przychodu w walucie. ZTCW inni mają inne
    interpretacje (np. uwzględniające średni kurs NBP).

    Wygląda na to, że aparat skarbowy sam się nie może zdecydować co do
    jednej, spójnej interpretacji. Co mnie zresztą nie dziwi - jaka ustawa
    jest to każdy widzi.

    Piotrek