    From: ika <i...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jednosobowa DG a odliczanie kosztow wyjazdow.
    Date: Tue, 10 Jun 2003 12:54:27 +0100

    Witam,

    > Rewelacja. Możemy prosić o namiary na podstawę prawną ?
    > Ta znajoma też prowadzi firmę i "słyszała od księgowego
    > szwagra innej znajomej ?"
    Niestety, nie.

    > A widziałaś ty kiedy rozporządzenia ds. delegacji ??
    Niestety, nie.

    > Tam było coś w stylu "na warunkach...pracownikom...".
    > Zeznaję że nie chce mi się szukać ;>, ale nie "słyszałem".
    > Czytałem ;)
    Gratuluje wiec wiedzy i oczytania, czyli ogolnie - fachowosci.

    Ja, jak dowiodl moj post, nie moge sie takowymi poszczycic.
    Dlatego wlasnie odwazylam sie na zadanie prostego, naiwnego
    pytania. Oczekiwalam raczej pomocy. Dostalam co innego.

    Dobre i to. Mogles wcale nie napisac i nie wiedzialabym nic.
    A w tej sytuacji moglam sie chociaz domyslic, ze mialam prawo
    odliczyc VAT od biletu PKP, poniewaz mieszkam dalej niz
    50 km od Poznania.
    Wiem tez, ze musze poszperac za "rozporzadzeniem ds. delegacji",
    zeby czegos wiecej sie dowiedziec.

    > Szkoda. VATu z biletu (masz dalej niż 50 km do Poznania ?)
    > pewnie też (szkoda) :[
    Potwierdzam, szkoda.
    Nie tylko tego.

    Dzieki, mimo wszystko.