  • Data: 2005-11-06 07:47:07
    Temat: Re: Jakie warunki musi spełniać bankowóz?
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9baqm1tkdvaokos3gqmsk6me97o2n7422p@4ax.com...

    > Od 1 maja tez nie ?

    Nie wiem. Wydaje mi się, że ciągle nie spełniają. Gdyby było inaczej, to
    "wszystkie" używane auta tego typu już dawno byłyby w Polsce ;). A nie są i
    można je kupić w DE niemal za grosze. Pomimo regularnego serwisu i dobrego
    wyposażenia (klima, webasto, etc.) ... .
    Tylko raz podjąłem się przeróbki na zwykłą wersję (VW T4) i rzeczywiście -
    nie ma to uzasadnienienia ekonomicznego.
    --
    Pozdrawiam :). Piotr