  • Data: 2005-11-06 08:51:23
    Temat: Re: Jakie warunki musi spełniać bankowóz?
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> napisał w wiadomości
    news:dkkdcj$ssf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przed 1998 na bankowozy się rejstrowało duże limuzyny z pancerną skrzynią
    > bagażniku, żeby VAT odzyskać. Znałem taką Omegę i Jaguara. Chodziły nawet
    > urban legends o Porszawce bankowozie.

    To nie były legendy. Ja zna(łe)m np. taką "S-kę" i Audi S8. Tyle tylko, że
    to są dwie różne sprawy. Montaż kasetki w bagażniku umożliwiał kiedyś zmianę
    rodzajową pojazdu na "pojazd specjalistyczny" (później rozgraniczono jeszcze
    na "specjalistyczny" i "specjalizowany" i w tym momencie zkończyło się
    odliczanie VATu). Natomiast odpowiednio przystosowane "prawdziwe bankowozy"
    umożliwiają transport "gotówki" w takiej ilości, w jakiej spełniają warunki
    wg. określonej przepisami klasy zabezpieczeń.
    --
    Pozdrawiam :). Piotr