    From: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jakie deklaracje roczne?
    Date: Fri, 28 Aug 2009 05:41:44 -0700 (PDT)

    On 28 Sie, 11:36, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Pit11 nie jest sporządzany przez pracownika i pracownik go nie składa.
    > Dlaczego zakładasz PIT37 a może inny?

    Napisałem, że "PIT 11 i PIT 37" w sensie, że pracodawca sporządza i
    składa PIT 11, który następnie staje się podstawą do złożenie przez
    pracownika PIT-37.Te dokumenty są więc ze sobą w pewny sensie
    "związane". No chyba, że znowu źle to zrozumiałem :-)

    Dlaczego PIT 37? Jego chyba NAJCZĘŚCIEJ składali pracownicy? A jakie
    jeszcze inne PIT-y najczęściej składają na koniec roku?

    >  Co innego likwidacja PITa, a co innego
    > przeniesienie możliwości składania czy wypełniania przez kogoś
    > zestawu informacji. Nic nie przejdzie do lamusa: wg mnie przybedzie
    > parę pitów z kolejnym literkami, bo zaraz się zacznie kołomyja z ulgami,
    > odliczeniami
    > i trzeba będzie składać dodatkowe informacje inne dla pracodawcy, a z inną
    > literką do US

    Ale najprościej będzie to chyba wyglądało tak:
    Pracodawca składa za pracownika PIT-40.

    A z tymi dodatkowymi PIT-ami to niestety całkiem prawdopodobne :(

    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto