  • Data: 2005-07-03 12:42:45
    Temat: Re: Jakie dane na pieczątce i fakturze ?
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " meg" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:da8k0g$3sg$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > co musi zawierać pieczątka spółki cywilnej ? Samą nazwę,np." Rexona" s.c,
    > czy też muszą być nazwiska wspólników ?
    > A NIP czy Regon ?
    > Spółka nie będzie na VAT, tylko na ryczałcie /karta podatkowa/
    > Proszę o sugestie,
    > pozdrawiam
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Każdy pieczątkę robi to w/g swego uznania i potrzeby.
    Podaję przykładowy napis jakim posługiwała sie spólka w której pracowałam:
    AUTO NAPRAWA
    N.Iksiński, W. iksiński
    00-100 KALINKA ul. kwietna 5
    tel. 010 2220222 NIP 000000000 / jak brak NIP podaje się REGON, gdy nie jest
    sie vatowcem/
    Jeśli rozchodzi się o dane na fakturze to muszą być zgodne z podaniem danych
    przy rejestracji firmy czyli nazwa firmy, adres, regon / lub NIP/,
    własciciele.