  • Data: 2009-04-06 11:17:08
    Temat: Re: Jak zmniejszyć zus nowego pracownika?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-06, SDD <s...@t...pl> wrote:

    [...]

    > Formalnie polowe z jego, polowe ze swojej.
    > W rzeczywistosci calosc ze swojej.

    Zależy od podejścia. Mam budżet (dajmy na to) w wysokości 3k na
    zatrudnienie pracownika. Do ręki mogę mu więc dać 3k - podatki.
    Czym to się różni od sytuacji w której miałbym mu całość dać do ręki,
    a on sam musiałby to rozliczyć?

    > Coz - taika refleksja - jak kogos nie stac na ZUS za pracownika, to znaczy
    > ze wogole nie stac na pracownika. A zatem albo sam powinien zapier...tego
    > albo po prostu oznacza to ze biznes jest calkiem gowniany i trzeba zarabiac
    > inaczej na zycie niz biznesowaniem. taka prawda.

    A to insza rzecz. Ja widzę ZUS jako część pensji. Tak samo jak podatki,
    abonament za prywatne ubezpieczenie zdrowotne, czy różne premie.
    Ot kolejna składowa pensji.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl