eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak zaksięgować zasądzoną kwotę dla pracownika › Re: Jak zaksięgować zasądzoną kwotę dla pracownika
  • Data: 2010-01-11 22:29:29
    Temat: Re: Jak zaksięgować zasądzoną kwotę dla pracownika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 11 Jan 2010, gonia wrote:

    > problem polega na tym, że płatnikiem jest tylko od strony podatku
    > dochodowego, o składek ZUSowskich już nie

    Pas.
    Nie pomyślałem o pułapce. Rzeczywiście taką zastawili?
    Zresztą i tak byłby problem - bo nawet po ew. potrąceniu składek
    pracownika, zostałyby składki pracodawcy... ech.
    No ale to byłoby prostsze - uzyskać od komornika informację
    ile wpisał, społecznych tyle samo, rentowych tyle samo, resztę
    się wydedukowałoby ;)

    Ale to, jeśli chodzi o składki pracownika, bez sensu: przecież
    MA JE KOMORNIK, prawda?

    > co do ZUS - żadna Pani nie chce się wypowiedzieć na ten temat, każą składać
    > pisma o odpowiedź;>

    :>

    > wygląda na to, że pracodawca ma obowiązek rozliczyć składki, a od pracownika
    > na drodze powództwa cywilnego żądać zwrotu zapłaconych składek, które
    > obciążyć powinny pracownika

    Taa... "kradzież w świetle prawa"? (ze strony komornika).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1