  • Data: 2006-10-17 00:32:13
    Temat: Re: Jak wyprostować PIT z nadpłatą?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "J&B" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:eh0llo$qpa$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Były pracodawca obliczył i zaplacil podatek za odszkodowanie za
    > bezskuteczne
    > wypowiedzenie z pracy. Wiem, że takowe odszkodowanie jest wolne od
    > podatku?
    > Jak mam odzyskać niesłusznie naliczony i odprowadzony podatek?
    > US twierdzi ze mam złozyc aktualizację PIT a co ze złym PIT11 od
    > pracodawcy?
    > Serdeczności

    jeśli jest wolne od podatku, to wogóle nic nie powinno zostać wysłane do US,
    ani sporządzony żaden pit11.
    Powinieneś dostać całą kwotę do ręki.

    Co masz na tym pit11 napisane, jakie pola są wypełnione? Dotyczy to tylko
    kowt za odszkodowanie, czy jest tam coś więcej.

    Ktoś cie w US musiał źle zrozumieć.