  • Data: 2004-07-25 22:03:34
    Temat: Re: Jak się wycofać z faktury zaliczkowej?
    Od: "weronika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" napisał w wiadomości :
    > otrzymałem zaliczkę na poczet usługi, .. wystawiłem fakturę zaliczkową.
    Klient się niestety wycofał i uzgodniliśmy 100% zwrotu pieniędzy. Jak to
    > teraz w papierach odkręcić, żeby nikt nie miał do mnie pretensji?
    Po prostu faktura korygująca sprzedaż do zera?

    Moim zdaniem FK oraz dla 'wzmocnienia FK';) dobrze byloby dodatkowo spisac
    pisemne porozumienie stwierdzające, ze : 1. Zleceniodawca wycofuje sie ze
    zlecenia i umowa o wykonanie zostaje rozwiązana.2. usługa nie zostala
    wykonana, ani w całosci ani w czesci 3. wpłacona zaliczka podlega zwrotowi w
    całosci, 4.podpiąc pokwitowanie odbioru zaliczki przez niedoszłego Klienta
    lub przelew, całosc ad acta 'na wszelki wypadek';)
    weronika