eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak rozwiązać problem z US i ZUS, proszę życzliwych o pomoc... › Re: Jak rozwiązać problem z US i ZUS, proszę życzliwych o pomoc...
    From: "Piotrek" <petero2@o2_WYKASUJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak rozwiązać problem z US i ZUS, proszę życzliwych o pomoc...
    Date: Wed, 15 Dec 2004 15:05:58 +0100

    Użytkownik "Tomek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cppg0n$31l$2@inews.gazeta.pl...
    |W listopadzie założyłem działalnośc gospodarczą, do dziś nie mam żadnych
    | przychodów wiec nie zgłaszałem do US i ZUS (dowidziałem się - tak można)
    | Ze względów finansowych chcę to zgłosić w styczniu 2005.
    | Do dzisiejszego dnia otrzymałem faktury wystawione na moją firmę za
    | wynajem biura (sztuk 2).
    | Czy US może mnie ścigać w jakiś sposób ? Bo dostałem od nich wcześniej
    | info, że w momencie wystawienia 1-szej faktury musze mieć wszystko u
    | nich zgłoszone - ja jednak faktury nie wystwiłem, natomiast otrzymałem...
    | Czekać do nowego roku czy zgłaszać szybko w obecnym?

    a ja sie podepne pod pytanie Tomka z takim:

    mam zarejestrowana DG (EDG, Regon, US, ZUS)
    data rozpoczecia dzialanosci: 1.01.2005 (tak chce, bo mi to ulatwi sprawy).
    chce w grudniu kupic telefon komorkowy i wziac FV i umowe na moja DG
    (abonament dla firm stad musze wziac FV).
    Czy jezeli tej faktury nie rozlicze wogole, bo chce zaczac oficjalnie od
    nowego roku, to moge miec jakies problemy ze strony US? telefon jest mi
    teraz nieezbedny.

    piotrek