  • Data: 2004-06-19 19:33:23
    Temat: Re: Jak państwo "ułatwia"prowadzenie DG
    Od: "Sylwek" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >...właśnie nie wiem. Jestem przekonany że 12.VI.2004 >czynny żal
    >NIE DZIAŁAŁ jeśli urząd "miał wyraźnie >udokumentowaną wiadomość

    Jeżeli organ ścigania MA w Dokumentach wiadomość o przestępstie lub
    wykroczeniu skarbowym to dlaczego nie jest wszczęte postepowanie
    przygotowawcze? I co w tym przypadku jest dokumentem? Brak przypisu podatku
    na hdd w urzędzie? Wiec udokumentowana informacja to według ciebie brak
    informacji o wpłacie? Ciekawe ....