  • Data: 2004-06-21 19:05:58
    Temat: Re: Jak państwo "ułatwia"prowadzenie DG
    Od: "Sylwek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0406210758370.-84266409@Athlon.po
    rtezjan.zabrze.pl...

    > Proszę o łagodny wymiar kary :] - źle ująłem. Jeśli dobrze rozumiem nie
    > liczy się kiedy "się zapoznał" a kiedy "mógł się zapoznać" (kiedy
    > "urząd był w posiadaniu"). Jeśli na biurze podawczym urzędnik bierze
    > twoją deklarację do ręki to "urząd mógł się zapoznać", dopóki film
    > w kamerze jest zamknięty 5 m nad ziemią urzędnik miał techniczną
    > przeszkodę.
    > Inaczej wystarczyłoby nie wyciągać twojego papieru z kupki żeby
    > wykroczenie się nie przedawniło :)

    Miałem już nie odpisywać, ale jeszcze raz muszę. To co opisałeś to nie jest
    "udokumentowana" informacja o wykroczeniu. Jeżeli pani w okienku zobaczy
    deklaracje po terminie to nie sporządza z tego żadnego dokumentu. Chyba, że
    traktujesz deklarację jako udokumentowanie, ale w takim przypadku zawsze
    możesz najpierw przedstawić czynny żal.