eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym? › Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
  • Data: 2008-11-11 23:52:04
    Temat: Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 12 listopad 2008 00:46
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Nie "im" tylko z ustawy i wniosku.
    > Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej,
    > Art. 27. punkt 2. podpunkt 3.

    No to mój wpis tego nie zawiera :D Znów jestem na bakier z przepisami?
    Kurde, to ma być to przyjazne państwo ułatwiające prowadzenie DG? mam to w
    rzyci. Niech mnie zamkną.

    --
    Tristan