eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym? › Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
  • Data: 2008-11-12 08:56:13
    Temat: Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Nov 2008, Wojciech Bancer wrote:

    > A coś przeciw przekazaniu im "gwizdka usb" / CD z fakturami
    > i podpisami? :)

    Ja? Nie :)
    Ja tylko pytam, jak w razie czego wytłumaczyć że "ciągle" przekazywałeś
    ten "gwizdek" :>
    Bo wychodzi, że albo przekazywałeś cały rok (i nie dotarł) albo jednak
    trzeba udostępnić online.
    Nie wiem co ustawodawca miał na myśli, ale jak to Sąd Najwyższy mawiał:
    "truizmem jest że pierwszeństwo ma wykładnia literalna".
    Literalnie mamy wymienione wymogi "natychmiastowości" i "ciągłości"
    do *jednoczesnego* spełnienia.

    pzdr, Gotfryd