eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym? › Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
  • Data: 2008-11-12 08:42:38
    Temat: Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > I co ma Tristan z tym zrobić?
    Przede wszystkim musi sobie zadać pytanie: czy chce się bawić z tymi
    fakturami, czy je sobie odpuści?
    Ja nie odpuszczam: pdf'a drukuję i wrzucam w 'papiery' oraz zapisuję go
    wraz z podpisem na dysku (później jeszcze wpada to do backupu).

    > Akceptacja postaci elektronicznej to jest wzięcie na siebie
    > zobowiązania j.w.
    > A do ustalenia co ustawodawca miał na myśli pisząc "natychmiastowy"
    > RAZEM Z "ciągły" to ja poczekam na wyroki NSA ;)
    Jeśli wpadną z kontrolą, to będą mieli tak samo natychmiastowy i ciągły
    dostęp jak w przypadku dokumentacji papierowej (czyli mocno ograniczony
    moją obecnością i ich godzinami pracy ;-)). Ewentualnie mogę im na
    mojego ftpa wrzucić, ale niech nie liczą na publiczny dostęp, więc i tak
    muszą poprosić o jakiś login i hasło ;-)

    > wKF: wysłanie f-ry wyłącznie w postaci podpisanej cyfrowo wymaga
    > *uprzedniej* zgody odbiorcy (podpisanej, o ile odbiorca *sam*
    > nie ma certypodpisu :>, to "zwyczajnie", na papierze.
    I to jest chore, zresztą tak jak idea faktur 'elektronicznych' z
    wymogiem ich cyfrowego podpisywania.

    Maciek