  • Data: 2015-04-04 23:26:14
    Temat: Re: Jak często rachunkować dzieła?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Dlaczego kombinować? Nie chcę nic kombinować. Chcę legalnie powierzać
    > komuś wykonywanie drobnych dzieł, wtedy, gdy ja chcę powierzyć komuś to
    > wykonanie. Jakbym chciał kombinować, to bym szedł za radą Liwiusza i
    > robił to na czarno i pieprzył cały system.

    no wiec skoro zlecsz drobne dzieła, to zostań przy rzeczywistości,
    machnij sobie raz pod wordem/excelem/accessem/notepadem (* niepotrzebne
    skreślić) jakiś wzorzec umowy, ktory bedzie od ciebie wymagał
    minimalnego wkładu później i trzep tych dzieł nawet tysiąc w miesiącu.

    Jedyne co bedziesz musiał wpisać na bieząco to treść i brutto.

    Ja w ten sposób na wzorcu umowy zlecenia bylem w stanie całą szkołę
    obsłużyć przez ładnch parę lat. Mała baza danych w ms access i drukarka.
    Na jednej stronie była umowa, na drugiej rachunek (plus protokół odbioru
    dzieła jak trzeba było dzieło urodzić).
    Akurat nikt nie protestował jak umowę podpisywał na koniec miesiąca
    razem z rachunkiem.

    Jeszcze lepiej, to wrzuć na internet stronkę, gdzie gościu będzie to
    robił sam.

    -