  • Data: 2015-04-05 15:14:29
    Temat: Re: Jak często rachunkować dzieła?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2015 o 07:56, Liwiusz pisze:
    > Za zlecenia niewykonane też nie musisz płacić.

    Ale jak będzie wykonane jako zlecenie to już muszę. A może być wykonane
    jako zlecenie, ale nie jako dzieło. A mnie interesuje skuteczne
    wykonanie dzieła.

    > Nic cię nie ogranicza, zlecenia możesz także zlecać niestudentom.

    Tylko wtedy muszę ich rejestrować w ZUS i wyrejestrowywać i rejestrować
    i wyrejestrowywać i rejestrować i... dostanę pierdolca latając z
    papierami do ZUS ciągle. Pomijam, że wtedy gość zarobi mniej, bo
    niestety zapłaci haracz dla ZUS, co też przyjemne nie jest.

    Więc udawanie zleceń tam, gdzie są dzieła jest pomysłem generalnie słabym.