  • Data: 2015-04-05 07:53:39
    Temat: Re: Jak często rachunkować dzieła?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2015 o 20:20, Gotfryd Smolik news pisze:

    > No przecież jest OK. Czego chcesz od zleceń?

    Bo interesuje mnie WYKONANIE a nie wykonywanie i za dzieło niewykonane
    nie płacę. Płacę tylko za rozwiązany problem. Jak próbuje a nie rozwiąże
    i ja i tak muszę jechać, to nie płacę.

    Poza tym ogranicza mnie to do osób studiujących <26, a mam potencjalnych
    2 wykonawców >26 i nie studiujących.

    > Ależ da się.
    > Ale jak umowa nie ma cech terminu, *konkretnego* dzieła
    > (bez względu na jego formę) i warunku zapłaty wg tych cech
    > (tudzież nie jest inną umową nazwaną, typu komis), to
    > jest traktowana jak zlecenie.

    No a zawieranie pojedynczych dzieł jak proponuje Witek? Bez umowy
    ramowej itp? Wybroni się?