eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak NIE zapłacić podatku dochodowego od sprzedaży mieszkania › Re: Jak NIE zapłacić podatku dochodowego od sprzedaży mieszkania
  • Data: 2007-01-18 09:59:32
    Temat: Re: Jak NIE zapłacić podatku dochodowego od sprzedaży mieszkania
    Od: jerry <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniewaz kupiliscie mieszkanie przed 01-01-2007 obowiazuja was stare
    > przepisy, czyli deklarujecie ze pieniadze uzyskane ze sprzedazy mieszkania
    > przeznaczacie na nowe cele mieszkaniowe w ciagu 2 lat i nie musicie placic
    > podatku.

    Dokładnie tak samo myslałem ale:

    "Od 2007r. nie obowiązują już zwolnienia związane z przeznaczeniem
    przychodu ze sprzedaży mieszkania na określony inny cel mieszkaniowy.
    Oczywiście ci podatnicy, którzy już taki przychód uzyskają w roku 2006,
    mogą skorzystać ze zwolnienia i nadal mają 2 lata na spełnienie warunków
    zwolnienia - na zasadach obowiązujących w 2006r.
    "
    źródło: http://www.pit.pl/pages/i/2435.php

    Ja to rozumiem tak, że od tego roku ta ulga mnie nie dotyczy. I albo
    muszę czekać 5 lat, albo zapłacić podatek, albo...?
    Pozdrawiam,