  • Data: 2004-01-21 20:06:48
    Temat: Re: Indywidualna praktyka lekarska??????????????????
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kochani Pomocy.!!!!!!!!!!
    > Od 1 stycznia musiałem otworzyć działalność gospodarczą na gabinet,

    Tyyyy Dochtor ??????
    ale Ty nie prowadzisz działalności gospodarczej w myśl ustawy prawo
    gospodarcze ...
    Ty uprawiasz ... albo się przymierzasz do uprawy wolnego zawodu w mysl
    ustawy o zawodzie lekarza i pielęgniarki

    > bardzo
    > proszę podpowiedzcie mi co mogę sobie wrzucić w koszta .( nie mam zaufania
    > do księgowych).
    > Za wszelkie informacje z góry wielkie dzięki.

    Osobiście to mi się facet podoba ..... żadnemu z Was nie przyszłoby do głowy
    wejść do szpitala i kazać się leczyć .....krzycząc, że się nie ma zaufania
    do lekarzy ... a jemu przyszło to do głowy .........
    a może biedny myślał, że tutaj na te grupe poza takimi, jak ja ... to innych
    nie ma ???? ......
    ale ja to inteliugętną osobę na odległość wyczuwam

    zastanawiam się w związku z tym, czy np. na grupę
    pl.sci.medycyna .... to znachorzy przychodzą i odpowiadają... czy lekarze
    .... a może tylko dochtorzy
    Zawsze miałem zawód lekarza i człowieka go wykonującego za coś znaczącego
    .... czas mija .... do zawodu dostają się różni ludzie

    i niech to diabli ..niedaleko de mnie z Lubina ... w razie czego mnie nie
    czeba leczyc ... ja jestem nieuleczalny

    pozdrawiam
    fart

    proponuję założyć kolekcję dziwnych postów i na koniec roku wybrać najlepszy
    w różnych kategoriach .... ten wg mnie powinien pretendować i zwyciężyć w
    kategorii:
    narobiłem (aż mi się rzucało inaczej na język .. ale kobiety były w pobliżu)
    sąsiadowi pod drzwi, zapukałem i proszę jeszcze o papier :)))))))))))))