  • Data: 2004-09-08 17:08:41
    Temat: Re: Ile zaplace ZUSu ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Sep 2004, Wojtas wrote:
    [...]
    >+ Wole zeby moja zona byla zatrudniona na umowe o prace :-)

    Wiesz, sam swojego czasu wyrażałem wątpliwości czy łatwo
    znaleźć kogoś kto chce dochody (część) małżeństwa policzyć
    "dwa razy".
    Możesz ujawnić cel owego zatrudnienia ? :)
    Bo tego iż wynagrodzenie twojej żony nie jest twoim kosztem
    (czyli płacisz od tego podatek, a żona - nawet jeśli dochód
    jest mały - "wyczerpuje" kwotę wolną, tak że wspólne rozliczanie
    zaczyna tracić sens) ?
    I że *nie przestaje* być z p. widzenia AFAIK również ZUSu "osobą
    współpracującą" ?
    No to jak "minimalnej" nie zarobi - mi wyjdzie iż cały ZUS
    "od współpracy" się należy. Dobrze myślę ??
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)