  • Data: 2004-09-09 05:53:38
    Temat: Re: Ile zaplace ZUSu ??
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, sam swojego czasu wyrażałem wątpliwości czy łatwo
    > znaleźć kogoś kto chce dochody (część) małżeństwa policzyć
    > "dwa razy".
    > Możesz ujawnić cel owego zatrudnienia ? :)

    Jasne!!
    DG miala zalozyc moja zona.
    Ale ponoc od przyszlego roku (takie sa ponoc plany) ma byc znizka na ZUS dla
    osob, ktore pierwszy raz zarejestruja DG.
    No wiec wymyslilem sobie, ze do konca roku otworze na siebie DG i zatrudnie
    moja zone.
    A moge zrobic to (zatrudnic zone), bo moja zona nie mieszka ze mna ;-)

    Pozdro, Wojtas