    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile można sprzedać na Allegro bez rezyka kłopotów?
    Date: Sun, 13 Jan 2008 11:14:58 -0600

    KMAJSZEK wrote:

    > No tak, ale jak się do tego zabrać nie mam do tego kompletnie głowy!

    na to ci już nic nie poradzę.

    > Po za tym jeżeli teraz zarabiam na tym ok 500-1000zł to ile mi zostanie po
    > opłaceniu wszystkich składek, podatków itp w przypadku prowadzenia własnej
    > działalności?

    a to niech ci już fachowcy powiedzą ile jest minimum, które trzeba
    zapłacić. Przy 500 zł to raczej niewiele ci zostanie.

    > Myślę że wówczas przestanie mi się to opłacać.
    Teraz ci się jeszcze mniej opłaca, bo jak cię US dorwie to będziesz miał
    do zapłacenia vat, podatek, ZUS wszystko z odsetkami plus jeszcze kara.

    > Kolejna sprawa
    > to wydaje mi się że firma która chce coś sprzedać musi mieć udokumentowane
    > na fakturze pochodzenie, ja natomiast dostaję przedmioty przeważnie za darmo
    > lub za symboliczną opłatę, jak by to wówczas wyglądało?
    ma miec udokumentowane, umowa darowizny, albo kupna za parę złotych jest
    jak najbardziej udokumentowaniem.