    From: "KMAJSZEK" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile można sprzedać na Allegro bez rezyka kłopotów?
    Date: Sun, 13 Jan 2008 14:10:34 +0100

    > jeśli to jest jedna dwie rzeczy w roku, to dochód dopisujesz do pit-37.
    > jeśli jest tego więcej to US już ci nie uwierzy, że to nie jest
    > prowadzenie DG. Po prostu musisz założyć firmę.

    No tak, ale jak się do tego zabrać nie mam do tego kompletnie głowy!
    Po za tym jeżeli teraz zarabiam na tym ok 500-1000zł to ile mi zostanie po
    opłaceniu wszystkich składek, podatków itp w przypadku prowadzenia własnej
    działalności? Myślę że wówczas przestanie mi się to opłacać. Kolejna sprawa
    to wydaje mi się że firma która chce coś sprzedać musi mieć udokumentowane
    na fakturze pochodzenie, ja natomiast dostaję przedmioty przeważnie za darmo
    lub za symboliczną opłatę, jak by to wówczas wyglądało?