eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiHydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media" › Re: Hydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media"
  • Data: 2007-12-09 22:13:37
    Temat: Re: Hydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Dec 2007, r...@k...pl wrote:

    > Przyznam się, że nie mam teraz czytać,

    Hm... ciężko się czyta ;)

    > więc przytoczę tylko wykładnię jaka
    > wpadła mi w ręce. A brzmi ona -- korekta :].

    Datę wykładni poproszę!
    Zapisy nt. terminów były *zmieniane*, rzeczywiscie *kiedyś* zasada
    szczególna dot. f-r "telekomunikacyjnych" była bardziej szczegółowa,
    niż zasada dotycząca "opóźnienia".
    Teraz (patrz wyżej) jest odwrotnie. Zasada dotycząca "opóźnienia" jest
    bardziej szczegółowa niż "telekomunikacyjna", więc stosuje się ją
    *również* do "telekomunikacyjnych".
    IMO oczywiscie :)

    Jakby na mnie trafiło, to w układzie:
    - kiedy rozliczałbym się miesięcznie :>
    - f-ra "tele" z września
    - płatna w październiku
    - otrzymana w listopadzie
    ...spokojnie bym odliczył w VAT listopada.

    > I tak sobie teraz myślę, że jeżeli taka fakturka wpadnie z 6-miesięcznym
    > poślizgiem, to fajnie jest składać 6 korekt :).

    A to z jakiej paki, że tak spytam?
    Masz "przesuwane" ciągle kwoty odliczenia VAT?
    Taki to pożyje :)
    ;)

    pzdr, Gotfryd