eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiHydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media" › Re: Hydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media"
  • Data: 2007-12-10 19:36:58
    Temat: Re: Hydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media"
    Od: Wildcat <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Gru, 19:36, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Mon, 10 Dec 2007 10:26:48 -0800 (PST), w
    > <4...@v...goo
    glegroups.com>, Wildcat

    > W tym problem, że przy FVAT za media terminem odliczenia jest termin zapłaty.
    > Wystawienie duplikatu tego nie znosi, bo termin na duplikacie też będzie z
    > przeszłości.

    Po przeanalizowaniu pozniższych interpretacji, przyznaje, ze masz
    racje: w terminie płatnosci, ktory jest na duplikacie ;-)
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=136067&i_smpp_s_strona=1
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=119724&i_smpp_s_strona=1