eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiHydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media" › Re: Hydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media"
  • Data: 2007-12-08 12:17:24
    Temat: Re: Hydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media"
    Od: Wildcat <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Gru, 11:33, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:

    > To to tak, ale jeśli dostałbyś medialną fakturę oryginalną(nie duplikat)
    > za rok(bo np szło przez Tokyo City), to musisz się cofnąć w czasie.
    > Dla duplikatu IMHO te same reguły, bo niby czemu miałyby być inne.- Ukryj cytowany
    tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    A co powiecie na to? W przypdaku gdy faktura pierwotna została
    zagubiona.....a jeszcze nie uwzględniona w ewidencji .......korekta w
    terminie daty płatności (czyli moment powstania obowiązku podatkowego
    u sprzedawcy)........W przypadku gdy faktura pierwotna jakims cudem
    nie dotarła - w miesiącu otrzymania duplikatu lub następnym.
    Może się mylę, ale chyba to rozwiązanie wydaje się ok.
    Pozdrawiam ;-)