    From: "macias" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Date: 24 Apr 2006 09:48:39 +0200

    > Teeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    > a to Ty nie wiesz, że przez całe życie pracownik przechowuje akta i
    > dokumenty i dopiero na sam koniec przekazuje do ZUS ?????????

    ja nie mowie tylko o dokumentach ZUSowskich, a Ty tak?
    to gdzie trzymasz reszte?

    > taaaaaa ??????
    > mam skany i one są lepsze od kopi ... bo nie płowieją :)))))

    tak? hehe, to powodzenia z tymi skanami w dochodzeniu swoich praw.

    > oryginał zawsze jest u właściciela, pracownika, pracodawcy ..... tak zawsze
    > było i jest .....
    > i tylko oryginał zawsze stanowi podstawę do działania .... w sumie to nie
    > wiem o co Ci chodzi ...:)))))))))

    bo sie nie skupiles. najpierw mowisz o dokumentach (oryginal + kopia), pozniej
    o samych oryginalach.
    a ja rozumiem, ze skoro masz wszystko na CD, to ani oryginalu, ani kopii
    papierowej nie posiadasz.
    w takim razie wspolczuje nadal.
    i poprawka - nie tylko oryginal stanowi podstawe dzialania, szczegolnie, ze
    najczesciej (w przypadku umow chocby) "sporzadzono w dwoch jednobrzmiacych
    egzemplarzach" podpis, podpis.
    i Ty to wszystko oddajesz?

    to moze nie zajmuj sie reorganizacja ZUSu, naprawde :)