  • Data: 2005-03-05 21:53:36
    Temat: Re: Google AdSense
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Mar 2005, Przemek R... wrote:

    >+ Użytkownik "Marko" <o...@p...onet.pl> napisał
    >+ >> Jestem pracownikiem najemnym i nie prowadzę żadnej działalności
    >+ >> gospodarczej. Mam własną, nie komercyjną stronę www na której chciałbym
    >+ >> zamieścić reklamy Google i czerpać z nich dochody, które mogą okazać
    >+ >> się znikome.
    >+ >> Czy taką działalność muszę gdzieś zgłosić, zarejestrować?
    >+ >
    >+ > Nie wiem jak to jest w Google, ale na przykład za reklamy Allegro wystawia
    >+ > tylko faktury na firmę (DG).
    >+
> [...]

    Ale mi się wydaje iż Marko zmierza dokładnie w drugą stronę: nie
    żeby on płacił komuś za reklamę jego produktów ale żeby ktoś płacił
    jemu za wstawienie bannera na jego stronę :)
    IMHO nie jest wykluczone iż da się to załatwić umową zlecenia...
    Mam na myśli umowę "osobistą" czyli bez DG... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)